Domů

Lyžák 2017

1. den:

Všechny zdravíme z krásně zasněžených Krkonoš.

Cesta proběhla bez problémů. Ubytovali jsme se, děti jsou v pokojích po 3-4. Po obědě jsme se rozřadili do čtyř družstev a od zítřka začínáme lyžovat. Venku je spousta sněhu a stále drobně sněží.

Hezký večer.

2. den

Všechny děti jsou zdravé a spokojené. Dnes se zdokonalovaly v lyžařských dovednostech a všichni zvládají jízdu na vlecích. Ke snídani máme švédské stoly s bohatým výběrem jídel. Dnešní den jsme zakončili zpíváním s kytarou a po společné modlitbě šli spát.

3. den

Dnes jsme měli kratší lyžování vzhledem k nízkým ranním teplotám. Po obědě proběhlo bodování pokojů, viz foto.

Večer si třída Kartága užila pytlování na sněhu a někteří žáci z třídy Alipius si užili večerní lyžování na čerstvě napadaném prašanu.

4. den

Dnešní dopoledne bylo spíše odpočinkové. Největší nadšenci šli na hodinu lyžovat, zbytek relaxoval s knihou na pokojích. Odpoledne jsme vyrazili na procházku do Vrchlabí.  Prohlédli jsme si náměstí a vrátili jsme se autobusem zpět před večeří. Po večeři jsme měli naplánovanou taneční zábavu, na kterou se všichni moc těšily. Taneční zábava příjemně stmelila obě věkové skupiny.

5. den

Poslední zprávy z Herlíkovic.

Po vydatné snídani jsme se vydali na závod v obřím slalomu. Děti se na závod velmi těšily a všichni úspěšně zvládly vytyčenou trať.

Poslední odpolední lyžování si velmi užily na prázdné, čerstvě zasněžené sjezdovce. Po večeři jsme vyhlásili nejlepší závodníky a předali medaile, diplomy a drobné odměny. Děti se již těší na další zimní pobyt na horách.