Lyžování 2018 –

AktualityDůležité informaceKomentáře nejsou povolené u textu s názvem Lyžování 2018 –

Kartágo, Alipius

Termín:  21. 1. – 26. 1. 2018

Místo:        ubytovací areál Eden – skiareál Snowhill

2. den:

posíláme vám pozdrav z hor. Počasí nám přeje, je skoro slunečno, nesněží, sněhu je tady akorát. Není naštěstí mokrý.

Dnes jsme začali jezdit po skupinkách. Všichni dělají pokroky, zvláště začátečníci. Dopoledne jsme se dobře rozjezdili a po odpoledním odpočinku jsme jeli už všichni na vleku. Užili jsme si lyžování natolik, že jsme neměli čas ani fotit : -)

Vaří nám celkem dobře, ale snídaně jsou luxusní.

Při večerní modlitbě jsme mysleli také na naše kamarády, kteří zůstali v Praze. Děti už jsou vysprchované a už spí…

3. den:

Dnes se nám všem opět lépe lyžovalo, první družstvo zlepšuje styl jízdy a čtvrté
družstvo se natolik zlepšilo, že všichni byli přeřazeni do třetího družstva.
Dnes k nám přijela návštěva o. Juana a p. uč. Angeliky k velkému nadšení všech dětí i dospělých.
Chvíli jsme si spolu popovídali a po obědě se vydali na výlet do Vrchlabí.
Koulovačka po cestě se vydařila a cestu jsme završili nákupem drobností ve městě.
Zpátky jsme už raději jeli busem.  Krásný večer plný her si připravila šestá třída.

4. den:
Milí rodiče, dnes jsme si opět zalyžovali. Počasí se trochu zhoršilo, lehce mrholilo a trochu to taje. Všechno jsme usušili. Sněhu je naštěstí dost a i unavení jedinci opět dostali sílu a užíváme si to. Po večeři jsme měli taneční zábavu se soutěží a už se těšíme na zítřejší závody. Dobrou noc!

5. den:

Milí rodiče,  dnes jsme měli závody. Děti ukázaly své sportovní nadání i zkušenosti, které získaly během tohoto týdne. Všichni závod úspěšně dokončili a zasloužili si diplom a ti nejlepší i medaili. Máme už sbaleno.Zítra odjíždíme v 9 hod. Děti mají v kufru dokumenty i léky. Případné nalezené věci budou na recepci školy. Zítra nashledanou. Pavel, Věra, Jitka a Roman
Fotky

Řím, Milán Posidius

Termín: 16. 1. – 21. 1. 2018

Místo:        ubytovací areál Eden – skiareál Snowhill

2. den:

Zdravíme všechny rodiče a posíláme hodně pozdravů od dětí.
Počasí nám přeje a stále nám sněží. Děti jsou rozřazeni do pěti družstev, lyžování je velmi baví. I ti, co poprvé stáli na lyžích už zvládnou jízdu na vleku a první obloučky.
Snídaně jsou velmi bohaté, jídlo zatím chutné.
Dnešní večer připravila program 7. třída. Z her byly děti nadšené. Po večerním programu jsme se společně pomodlili a děti šly spát.

3. den:

Dnes jsme se hned po snídani vypravili na svah, abychom si užili dopoledního lyžování. Na odpoledne jsme totiž naplánovali výlet do Vrchlabí. Vyrazili jsme hned po obědě a cestou svedli několik sněhových bitev. Celou cestu nám nádherně sněžilo. Zpět jsme se vrátili akorát včas na usušení věcí a na večeři. Už se všichni těšíme na zítřek a další lyžování.

4. den:

Po dnešní vydatné snídani jsme šli závodit na svah. Děti si vylosovaly startovní čísla a my jsme pro ně připravili slalomovou trať na Bubákově. Všichni odjeli dvě kola. Při závodech nám dokonce vysvitlo i sluníčko. K obědu jsme si dnes pochutnali na boloňských špagetách se sýrem. Odpolední lyžování bylo převážně odpočinkové a všechna družstva šly na jednu sjezdovku. Dnešním večerním programem byla dlouho očekávaná diskotéka.

5. den:

Pět dnů uteklo jako voda a zítra se už vracíme domů. Poslední den jsme si dosyta užili lyžování. Dopoledne se na lyže vypravili všichni, odpoledne už jen dobrovolníci. Večer bylo vyhodnocení závodu a všichni dostali malou odměnu. Na závěr jsme si zazpívali s kytarou a po modlitbě vyhlásili večerku.

Děkujeme všem rodičům, kteří se za nás modlili. Pobyt se vydařil a už se těšíme na setkání s vámi.