V přednášce si vysvětlíme, jak zajistit dostatek energie i živin pro růst, školu a sport u našich dětí, aniž by se z jídla stal boj. Zaměříme se i na zdravé svačiny, pitný režim, vliv sociálních sítí a tipy, jak s dětmi o jídle mluvit (prevence poruch příjmu potravy).
Jak se vyznat ve výživě dětí, které už nejsou malé, ale ještě nejedí jako dospělí?
V období mezi 10. – 14. rokem se děti rychle vyvíjejí, mění se jejich potřeby, chutě i vztah k jídlu
– a právě tehdy mohou rodiče (i prarodiče) sehrát klíčovou roli.
Prakticky, srozumitelně a s respektem k realitě každodenního života.
Prostor bude i pro dotazy a diskuzi.
Nutriční terapeutka, lektorka jógy a tvůrkyně obsahu zaměřeného na zdravý životní styl,
sportovní výživu a udržitelné návyky ve stravování.
Vystudovala 1. lékařskou fakultu, spolupracuje s Českým olympijským týmem, je garantkou výživy v projektech FITFAB Strong, FitNut academy a má vlastní nutriční praxi v Praze. Spolupracuje se značkami a médii na projektech, které propojují vědu, praktické stravování a motivaci k pohybu.
Vystupuje na přednáškách a workshopech, kde se snaží srozumitelně a s nadhledem ukázat principy zdravého stravování, aby se výživa stala přirozenou součástí života – bez extrémů, zákazů a výčitek, zato s radostí a respektem k tělu i psychice.
Na setkání je potřeba se přihlásit do odpoledne 3. listopadu 2025 na odkazu:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1wUcFciJ2PI1WF2wUatkzKpG7IYhNWAKr_wCL7LYghiA/edit?usp=sharing
Dotazy, prosím, směrujte na: michaela@skolasvatehoaugustina.cz.
Projekt s názvem Šablony II OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt rozvíjí proinkluzivní prostředí v (MŠ/ZŠ) prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků.
Projekt s názvem Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina, reg. číslo CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001693 je financován z Operačního programu Praha – pól růstu ČR. Projekt byl realizován v období od 1. 9. 2020 do 31. 8. 2022 a byl zaměřen na rozvoj proinkluzivního prostředí v MŠ/ZŠ prostřednictvím podpory dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem a aktivit zaměřených na spolupráci s rodiči dětí/žáků. V rámci projektu byly realizovány následující aktivity: dvojjazyčný asistent, projektová výuka, stáže pedagogických pracovníků, odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách, komunitně osvětová setkání.
© 2020 MŠ, ZŠ a Gymnázium sv. Augustina